Montag, 19. Juli 2010

Wreck my Journal.

Da ich gerade nicht viel zu tun habe, dachte ich ich poste mal ein paar Seiten aus meinem "Wreck this journal".


Das ist die Titelseite.

Die Instructions.

Fill this page with circles.

SCRATCH- Using a sharp object.

glue a random page from a newspaper here ( ich hatte keine richtige zeitung -.-)


Trace the things in your bag (or pockets) let the lines overlap

Infuse this page with a smell of your choosing. (Avril Lavigne Black star)

draw lines with your pen or pencil. Lick your finger and smear the lines.


glue in a photo of yourself you dislike. DEFACE!

Das war ein kurzer Einblick in mein Wreck this journal. Also ich bin keine Künstlerin :D

Kommentare:

  1. bah, das buch find ich ja mal richtig genial. sind da noch mehr seiten, oder wars das?

    AntwortenLöschen
  2. This is great and interesting.
    I've linked to you from here http://wp.me/pDjed-Me
    ANd I would "like" your post if I could find the button - my German may be letting me down.

    AntwortenLöschen
  3. auf Deutsch heißt es "Mach dieses Buch fertig", das sind noch die harmloseren Sachen, die man damit machen kann :D

    AntwortenLöschen